بازی Borderlands 3 از قفل Denuvo استفاده خواهد کرد

بازی Borderlands 3

به نظر می‌رسد که پس از نبود امکان پری‌لود، بازی Borderlands 3 حال با قفل Denuvo قرار است باعث آزرده شدن بازیکنان پی‌سی شود.

سازنده‌ی Borderlands 3: بازیکنان جدید به اندازه طرفداران قدیمی لذت خواهند برد

بازی Borderlands 3 بی‌شک یکی از مورد انتظارترین عناوین پیش رو است اما بر روی پی‌سی مشکلاتی خواهد داشت که شاید کمی از شوق طرفداران دارنده‌ی این پلتفرم بکاهد. اول از همه، مدتی قبل اعلام شد که این عنوان بر روی پی‌سی دارای قابلیت پری‌لود نخواهد بود از آنجا که فروشگاه اپیک گیمز از آن پشتیبانی نخواهد کرد. اکنون مشکل دیگری به وجود آمده که آن استفاده از قفل Denuvo است.

صفحه‌ی Borderlands 3 در فروشگاه اپیک گیمز به‌روزرسانی شده و حال در آن ذکر شده است که این بازی از Denuvo Anti-Tamper DRM برخوردار خواهد بود. این برنامه مدت‌ها است که برای عناوین مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما همواره مورد انتقاد بازیکنان پی‌سی هم بوده است؛ به‌خاطر نحوه‌ی استفاده‌ی آن از منابع سیستم و همچنین ناکارآمد بودن آن. این برنامه معمولاً طی چند هفته یا حتی چند روز کرک می‌شود.

سازنده‌ی Borderlands 3 با استفاده از Unreal Engine 4 دو تا سه سال جلو افتاده است

Borderlands 3 با نوید تجربه‌ای هرچه بهتر و بزرگ‌تر نسبت به گذشته، در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ بر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (به‌طور انحصاری زمانی بر روی فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد.

نوشته بازی Borderlands 3 از قفل Denuvo استفاده خواهد کرد اولین بار در گیم شات پدیدار شد.