بازی Call of Duty: Modern Warfare: بخش چندنفره‌ای با از بیش از ۱۰۰ بازیکن

بازی Call of Duty: Modern Warfare

به نظر می‌رسد که بازی Call of Duty: Modern Warfare قصد دارد تجربه‌ی تمام و کمالی را با حالت‌های مختلف به بازیکنان ارائه دهد.

استودیو دیگری در ساخت Call of Duty: Modern Warfare نقش دارد

استودیوی «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) به‌تازگی بالاخره به‌طور کامل از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی کرد و شخصیت Juggernaut و حرکت Tactical Nuke را در کنار تانک‌ها و نقشه‌های وسیع به نمایش گذاشت. همچنین حالت ۲۰ به ۲۰ نفره‌ی Domination معرفی شد و حال، کارگردان طراحی بخش چندنفره‌ی این عنوان یعنی «جف اسمیت» (Geoff Smith) در گفت‌وگو با VG247 جزئیات بیشتری را در این مورد به اشتراک گذاشته است.

درحالی که ۴۰ بازیکن در یک نقشه بسیار جالب به نظر می‌رسد، تیم سازنده همچنین در حال آزمایش ۶۴ بازیکن و حتی بیش از ۱۰۰ بازیکن در نقشه‌های وسیع‌تر است:

ما تعداد بازیکنان بیشتری را هم آزمایش کرده‌ایم اما در حال حاضر خبری از آن‌ها نیست. با این حال، همچنان مشغول کار هستیم.

وی در ادامه گفته است:

این نقشه‌ها بزرگ‌تر می‌شوند و تعداد بازیکنان آن‌ها هم افزایش پیدا می‌کند. ما همیشه ۶۴ نفره و بیش از ۱۰۰ نفره بازی می‌کنیم. ما داریم تلاش می‌کنیم که تعادلی در این بین پیدا کنیم.

اسمیت همچنین این نکته را شفاف‌سازی کرده است که این مدل از حالت Domination در واقع یک حالت بتل رویال به حساب نمی‌آید. اسمیت می‌گوید که در حالت‌هایی که نقشه‌های وسیع‌تری دارند، مدت زمان هر راند نیز عامل مهمی است.

بسیاری از این اعدادی که همیشه با آن‌ها سر و کار داریم، از تعداد بازیکنان گرفته تا زمان، شما می‌خواهید که به مقداری باشند که بتوانید کمی کشف‌وکاوش کنید و برای رسیدن به یک هدف، تحت فشار نباشید.

Call Of Duty: Modern Warfare: کاپیتان پرایس تنها شخصیت آشنای بازی نخواهد بود

Call of Duty: Modern Warfare که تا به اینجای کار با بازخورد مثبت بازیکنان همراه بوده، قرار است در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۳ آبان ۱۳۹۸ برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه گردد.

نوشته بازی Call of Duty: Modern Warfare: بخش چندنفره‌ای با از بیش از ۱۰۰ بازیکن اولین بار در گیم شات پدیدار شد.