بازی GreedFall دارای بیش از ۳۰ ساعت محتوا خواهد بود

بازی GreedFall

بازی GreedFall از بیش از ۳۰ ساعت محتوا برخوردار خواهد بود و همچنین پایان‌بندی‌های متعدد خوب و بد را پیش روی بازیکنان خواهد گذاشت.

بازی GreedFall شاید در کل ۱۰ گیگابایت از فضای هارد شما را اشغال کند اما این به این معنی نیست که محتوای کمی را در اختیارتان خواهد گذاشت. مدیر عامل استودیوی «اسپایدرز» (Spiders) یعنی «جانان روسو» (Jehanne Rousseau) در گفت‌وگو با Escapist راجع به مدت زمان بازی GreedFall صحبت کرده و گفته است که اکثر تسترهایی که این عنوان را تجربه کرده‌اند، ۳۰ تا ۴۵ ساعت سرگرم شده‌اند. به گفته‌ی وی، این بازی حداقل ۳۰ ساعت از شما را خواهد گرفت اگر صرفاً داستان اصلی آن را با تعدادی مراحل فرعی دیگر طی کنید.

برخی از تسترها گفته‌اند حدود ۴۰ ساعت مشغول انجام ماموریت‌های فرعی بوده‌اند، اما نه همه‌ی آن‌ها. آن‌ها می‌گفتند که اگر تمامی ماموریت‌ها را به اتمام می‌رساندند، حتی چهار یا پنج ساعت هم به این مقدار اضافه می‌شد. من فکر می‌کنم که این بستگی دارد به اینکه چقدر به سیستم ساخت‌وساز، گشت‌وگذار و ماموریت‌های فرعی می‌پردازید چون ماموریت‌های فراوانی موجود هستند. اگر صرفاً داستان و مراحل اصلی را طی کنید، بازی بسیار کوتاه‌تر خواهد بود، شاید ۳۰ ساعت یا چیزی در همین حدود.

او همچنین تأیید کرده است که بازی GreedFall دارای چند پایان‌بندی متفاوت خواهد بود. به نظر می‌رسد که پایان‌بندی کاملاً خوب یا بد را در این عنوان شاهد نخواهیم بود اما پایان‌های متعددی وجود خواهند داشت که می‌توان آن‌ها را خوب یا بد شمرد. وی می‌گوید که تیم سازنده می‌خواسته است که داستانی پیچیده‌ را ارائه دهد که از سیاه و سفید بودن فراتر می‌رود.

بعضی پایان‌بندی‌ها می‌توانند به نظر عده‌ای بد و به نظر عده‌ای دیگر خوب باشند و من با این موضوع موافقم. ما نمی‌خواهیم که این پایان‌بندی‌های متفاوت صرفاً تصمیمات اخلاقی‌ای باشند که ما [به‌عنوان سازندگان] از پیش آماده کرده‌ایم.

بازی GreedFall که حدود سه سال از معرفی‌اش می‌گذرد، سرانجام قرار است در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس‌ وان منتشر شود.

نوشته بازی GreedFall دارای بیش از ۳۰ ساعت محتوا خواهد بود اولین بار در گیم شات پدیدار شد.