ویدئویی ۲۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی چندنفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare

بازی Call Of Duty: Modern Warfare

استودیوی «اینفینتی وارد» (Infinity Ward) نمایش جدیدی را از گیم‌پلی بازی Call Of Duty: Modern Warfare ارائه داده است که جزئیات خوبی را از آن به نمایش می‌گذارد.

Call of Duty: Modern Warfare: بخش چندنفره‌ای با از بیش از ۱۰۰ بازیکن

استودیوی اینفینیتی وارد به‌تازگی بالاخره از بخش چندنفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare پرده برداشت و رونمایی کاملی از آن به عمل آورد و حال، انتظار رونمایی کامل از بخش کمپین را می‌کشیم درحالی که اکنون ویدئویی جدید و نسبتاً طولانی از بخش چندنفره هم به انتشار رسیده است.

اینفینیتی وارد ویدئویی ۲۵ دقیقه‌ای را به اشتراک گذاشته است که ۵ حالت و نقشه‌ی مختلف را نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها را پیش‌تر دیده‌ایم و برخی کاملاً جدید هستند. این حالت‌ها شامل Team Deatchmatch ،Cyber Attack ،Headquarters ،Domination و ۵ Flag Domination می‌شوند و نقشه‌ها هم عبارت‌اند از Grazna Raid ،Azhir Cave ،Hackney Yard، نسخه‌ی شب Azhir Cave و Aniyah Palace.

Call Of Duty: Modern Warfare: کاپیتان پرایس تنها شخصیت آشنا نخواهد بود

Call of Duty: Modern Warfare در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۳ آبان ۱۳۹۸ برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین قرار است در ماه سپتامبر بتاهای عمومی و محدود آن برگزار شود. در ۱۲ و ۱۳ سپتامبر (۲۱ و ۲۲ شهریور) بتای این عنوان در دسترس پیش‌خریداران نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ قرار می‌گیرد و سپس در ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر (۲۳ تا ۲۵ شهریور) برای تمامی کاربران پلی‌استیشن ۴ موجود خواهد شد. پیش‌خریداران نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان هم در ۱۹ و ۲۰ سپتامبر (۲۸ و ۲۹ شهریور) قادر به تجربه‌ی بتا خواهند بود و در نهایت، از ۲۱ تا ۲۳ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۱ مهر) بتای نهایی به‌صورت عمومی بر روی تمامی پلتفرم‌ها برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید در ادامه ویدئوی جدید این عنوان را مشاهده کنید:

 

نوشته ویدئویی ۲۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی چندنفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare اولین بار در گیم شات پدیدار شد.