پروسه ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید، اچیومنت‌های داستانی مشخص شدند

بازی Gears 5

استودیو The Coalition امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پروسه ساخت بازی Gears 5 به طور کامل به پایان رسیده و به اصطلاح گُلد شده است.

در پی ارسال پستی در سایت خبری ایکس‌باکس، راد فرگوسن رئیس استودیو The Coalition اعلام کرد که تمام بخش‌های اصلی و حیاتی پروسه ساخت بازی Gears 5 به انتهای راه خود رسیدند و در حال حاضر مشغول بسته‌بندی و توزیع آن به صورت دیسک‌های فیزیکی برای فروش در فروشگاه‌های الکترونیکی سرتاسر جهان هستند. او به همین خاطر از تک تک اعضا تیم سازنده برای تلاش و کوشش پایان ناپذیرشان تشکر کرد.

از طرف تمامی اعضا تیم استودیو The Coalition باید بگم که بیش از این نمی‌توانیم بابت به پایان رسیدن پروسه ساخت و در نهایت به اشتراک گذاشتن بازی Gears 5 با تمامی طرفداران سری در جهان، خوشحال باشم. می‌خواهم همینجا از تیم سازنده که به سختی کار کردند تا بازی تهیه شود، تشکر و قدردانی کنم. امیدوار هستیم که شما هواداران نیز همچون خود ما از بازی لذت ببرید. با این اثر ما به آخرین نقطه‌ای که می‌توانستیم در سری Gears of War سفر کنیم، رسیدیم و شعار اصلی استودیو که “اکر می‌خواهید تا انتها بروید، با یکدیگر بروید” را تداعی کردیم.

شخصیت‌های بازی Gears 5 را می‌توان با پول واقعی خریداری کرد

در ادامه فرگوسن لیست کامل اچیومنت‌های بخش کمپین داستانی را که بازیکنان قادر به کسب کردن آن‌ها هستند را رونمایی کرد. اگرچه نام اچیومنت‌ها چیزی از داستان را لو نداده‌اند اما اگر باز هم می‌خواهید از اسپویل احتمالی دوری کنید، پیشنهاد می‌کنیم لیست را مشاهده نکنید.

بازی Gears 5 در تاریخ ۱۰ سپتامبر برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. دارندگان ایکس‌باکس سرویس التیمت Game Pass و همچنین خریداران نسخه التیمیت بازی می‌توانند آن را چهار روز زودتر تجربه کنند. در برنامه افتتاحیه همایش گیمزکام ۱۹ آگوست نیز نگاهی اختصاصی و جدید به گیم‌پلی کمپین داستانی و همچنین بخش Horde خواهیم داشت.

نوشته پروسه ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید، اچیومنت‌های داستانی مشخص شدند اولین بار در گیم شات پدیدار شد.