اولین تصاویر بازی WWE 2K20 منتشر شد؛ اطلاعات بیشتر به‌زودی

بازی WWE 2K20

می‌توانید با مشاهده‌ی اولین اسکرین‌شات‌ها از بازی WWE 2K20 خود را برای انتشار جزئیات بیشتر از این عنوان تا چند روز آینده آماده کنید.

شرکت «توکی گیمز» (۲K Games) به‌تازگی دو اسکرین‌شات از بازی WWE 2K20 را به اشتراک گذاشته است که دو تن از قهرمانان حال حاضر یعنی «براک لزنر» (Brock Lesnar) و «بیلی» (Bayley) را به نمایش می‌گذارند. همان‌طور که بر روی اسکرین‌شات‌ها هم درج شده است، اطلاعات بیشتر از این عنوان در ۵ آگوست مصادف با ۱۴ مرداد ارائه خواهد شد. در ادامه دو اسکرین‌شات مذکور را مشاهده می‌کنید:

بازی WWE 2K20
بازی WWE 2K20

WWE 2K20 در سال جاری میلادی بر روی پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان (و احتمالاً گوگل استادیا) منتشر خواهد شد. شرکت WWE معمولاً طی رویداد سالانه‌ی تابستانه‌ی خود یعنی Summerslam که در ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) برگزار می‌شود، از نسخه‌ی جدید بازی‌ خود رونمایی تمام و کمال می‌کند. امکان دارد که این شرکت بار زودتر از این رویداد در ۵ آگوست معرفی کامل از WWE 2K20 را به عمل بیاورد یا اینکه در واقع قرار است از ۵ آگوست شروع به انتشار اطلاعات کند تا نهایت به رونمایی اصلی در رویداد Summerslam برسیم. باید منتظر ماند و دید که توکی گیمز این بار چه تجربه‌ای برای علاقه‌مندان کشتی‌کج به ارمغان خواهد آورد.

نظر شما راجع به بازی WWE 2K20 چیست؟

نوشته اولین تصاویر بازی WWE 2K20 منتشر شد؛ اطلاعات بیشتر به‌زودی اولین بار در گیم شات پدیدار شد.