بازی Call Of Duty: Modern Warfare فاقد حالت بتل رویال خواهد بود

بازی Call Of Duty: Modern Warfare

به نظر می‌رسد که استودیوی «اینفینیتی وارد» علاقه‌ای به ارائه‌ی حالت بتل رویال برای بازی Call Of Duty: Modern Warfare ندارد.

استودیو دیگری در ساخت Call of Duty: Modern Warfare نقش دارد

نسخه‌ی قبلی سری Call of Duty یعنی Black Ops 4 که تمرکز خود را کاملاً بر روی تجربه‌ی چندنفره گذاشته بود، اولین حالت بتل رویال در این سری تحت عنوان Blackout را ارائه داد که مورد توجه بازیکنان قرار گرفت. با این حال، اگرچه بازی Call Of Duty: Modern Warfare هم پتانسیل فراوانی دارد، اما ظاهراً با محتویات زیاد اشباع شده است و استودیوی اینفینیتی وارد با آگاهی از این موضوع، در حال حاضر افزودن حالت بتل رویال را در دستور کار قرار نداده است.

کارگردان طراحی بخش چندنفره‌ی Call Of Duty: Modern Warfare یعنی Joe Cecot در گفت‌وگو با IGN بیان داشته است که Black Ops 4 و Modern Warfare هر کدام تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهند و تمرکز اینفینیتی وارد در حال حاضر بر روی تجربه‌ی چندنفره‌ی اصلی و پایه است.

ما جزو طرفداران بزرگ ژانر بتل رویال هستیم و برای تعداد بازیکنان بیشتر و چیزهایی مثل آن هیجان‌زده‌ایم، ولی در حال حاضر تمرکز ما بر روی تجربه‌ی چندنفره‌ی اصلی و پایه است.

این یعنی Modern Warfare هیچ حالتی مشابه Blackout در Black Ops 4 را دارا نخواهد بود. Cecot در این باره چنین توضیح داده است:

ما به شدت بر روی Modern Warfare و سلاح‌های مطابق با واقعیت متمرکز هستیم و این عنوان تجربه‌ی متفاوتی خواهد بود. در واقع هدف بازگشت به Modern Warfare و وفادار بودن به آن است.

در حال حاضر حالت Ground War با پشتیبانی از ۴۰ بازیکن، از بیشترین تعداد بازیکن بین تمامی حالت‌های بازی Call Of Duty: Modern Warfare برخوردار است. با این حال، برنامه‌ی اینفینیتی وارد این است که تعداد بازیکنان این حالت را تا زمان عرضه به بیش از ۱۰۰ بازیکن برساند که خبر بسیار هیجان‌انگیزی است. این درحالی است که حالت ۲ به ۲ نفره‌ی Gunfight کوچک‌ترین حالت این عنوان محسوب می‌شود.

Call Of Duty: Modern Warfare: کاپیتان پرایس تنها شخصیت آشنای بازی نخواهد بود

Call of Duty: Modern Warfare در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۳ آبان ۱۳۹۸ برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین قرار است در ماه سپتامبر بتاهای عمومی و محدود آن برگزار شود. در ۱۲ و ۱۳ سپتامبر (۲۱ و ۲۲ شهریور) بتای این عنوان در دسترس پیش‌خریداران نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ قرار می‌گیرد و سپس در ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر (۲۳ تا ۲۵ شهریور) برای تمامی کاربران پلی‌استیشن ۴ موجود خواهد شد. پیش‌خریداران نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان هم در ۱۹ و ۲۰ سپتامبر (۲۸ و ۲۹ شهریور) قادر به تجربه‌ی بتا خواهند بود و در نهایت، از ۲۱ تا ۲۳ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۱ مهر) بتای نهایی به‌صورت عمومی بر روی تمامی پلتفرم‌ها برگزار خواهد شد.

نظر شما راجع به بازی Call of Duty: Modern Warfare چیست؟

نوشته بازی Call Of Duty: Modern Warfare فاقد حالت بتل رویال خواهد بود اولین بار در گیم شات پدیدار شد.