بازی Red Dead Redemption 2 تاکنون ۲۵ میلیون نسخه در جهان فروش کرده است

بازی Red Dead Redemption 2

به تازگی آمار کلی میزان فروش بازی Red Dead Redemption 2 از ابتدای عرضه تاکنون منتشر شده که نشان می‌دهد موفقیت برای راکستار امری بسیار طبیعی است.

در کنفرانس مالی اخیر شرکت Take-Two، استراوس زلنیک مدیر ارشد اجرایی اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 در مدت کمتر از یک سال از عرضه خود توانسته است بیش از ۲۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش کند. رقمی بسیار فوق‌العاده که اگر شایعات درست از آب در بیایند و نسخه رایانه‌های شخصی آن نیز منتشر شود، به طور حتم در آینده بسیار بیشتر نیز خواهد شد.

برخی از تنظیمات گرافیکی نسخه پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

از طرف دیگر زلنیک آمار فروش یکی دیگر از غول‌های معروف راکستار در نسل جاری کنسول‌ها، یعنی بازی Grand Theft Auto V را نیز اعلام کرد که اکنون به فروش بیش از ۱۱۰ میلیون نسخه‌ای رسیده است. اثر بسیار موفق و تمام‌نشدنی راکستار که هر ساله و حتی هر ماهه، جزو ده بازی پرفروش قرار گرفته و به تازگی نیز در آپدیتی جدید کازینوی مجازی به بخش آنلاین آن اضافه شده است. از دلایل تداوم موفقیت GTA V و همچین RDR2 را باید وجود بخش آنلاین و پشتیبانی خوب آن‌ها دانست.

راک‌استار گیمز اخیراً اعلام کرد که Specialists قرار است به بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 اضافه شود و در بخش آنلاین شاهد سه کلاس Bounty Hunter ،Trader و Collector خواهیم بود که هر کدام از آن‌ها با آیتم‌های ظاهری و تزئینی و توانایی‌های منحصر به فردی همراه خواهند بود. لازم به ذکر است که می‌توانید همزمان هر سه کلاس را به جلو ببرید و آن‌ها را ارتقاء دهید؛ یعنی بازی کردن به‌صورت Trader مانع این نخواهد شد که خود را به‌عنوان یک Bounty Hunter نیز ارتقاء ببخشید.

راکستار سال‌های متمادی است که بر قله کوه موفقیت بازی‌های ویدئویی ایستاده و قصد ندارد به این زودی‌ها جای خود را به شرکت دیگری بدهد. Take-Two نیز از این بابت خوشحال است.

نوشته بازی Red Dead Redemption 2 تاکنون ۲۵ میلیون نسخه در جهان فروش کرده است اولین بار در گیم شات پدیدار شد.