بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare اوایل ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

بازی Call of Duty: Modern Warfare

بنا به گزارش جدید منتشر شده بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای مود بتل رویال جداگانه خواهد بود که در زمان ابتدایی عرضه قابل دسترسی نخواهد بود.

در این گزارش اشاره شده که عرضه این مود برای ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی برنامه‌ریزی شده و برای همه طرفداران رایگان خواهد بود. به همین خاطر نیازی نیست که بازی اصلی و پایه را خریداری کرده باشید تا بتوانید آن را دانلود کنید، کاملاً جدا خواهد بود. اما با این حال باز هم گفته شده ظاهراً به “هسته مرکزی بازی مرتبط خواهد بود” که مشخص نیست معنی آن چه خواهد بود.

شایعه از سمت LongSensation منتشر شده که یکی از منابع قابل اعتماد در زمینه سری کال آو دیوتی از گذشته تاکنون بوده است. اگر بخاطر داشته باشید آن‌ها برای اولین بار اعلام کردند که نسخه امسال، ریبوت نرمی از بازی محبوب Modern Warfare خواهد بود.

ظاهراً بتل رویال در ModernWarfare# مود رایگانی خواهد بود که اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. بازی قابل دانلود جداگانه‌ای خواهد بود که البته از طریقی به بازی اصلی مرتبط خواهد بود. اگر درست باشد، حرکت بسیار خوبی از جانب اکتیویژن به حساب می‌آید.

استودیو دیگری در ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare نقش دارد

البته این اطلاعات هنوز غیر رسمی هستند و توسط اکتیویژن یا اینفینیتی وارد تایید نشده‌اند. کانال یوتیوب LongSensation مدتی است که بسیار فعال شده و چندی پیش نیز ادعا کرد که نسخه سال آینده سری کال آو دیوتی، ریبوت Black Ops خواهد بود و بسیار خشن‌تر و تیره‌تر از بازی Call of Duty: Modern Warfare خواهد بود.

مدت‌ها بود که شایعه وجود بخش بتل رویال در نسخه جدید سری به گوش می‌رسید اما جزئیات شفافی از آن منتشر نشده بود. ابتدای سال میلادی سایت Kotaku در گزارشی اعلام کرده بود که اکتیویژن به دنبال اضافه کردن بخشی رایگان به بازی خواهد بود اما هنوز راهکار مناسبی را پیدا نکرده است. شاید راهکار این بوده که بتل رویال رایگانی به طرفداران ارائه دهد که محدودیت در تجربه آن وجود نداشته باشد.

نوشته بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare اوایل ۲۰۲۰ عرضه می‌شود اولین بار در گیم شات پدیدار شد.