تریلر جدید بازی Control اطلاعات بیشتری در رابطه با The Hiss می‌دهد

بازی Control

بازی Control جدیدترین اثر ماجراجویی و بزرگ استودیو رمدی تا چند هفته دیگر به طور رسمی منتشر خواهد شد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر آن روز هستند.سازندگان بازی در چند ماه اخیر اطلاعات و ویدئوهای زیادی از داستان و فضای آن منتشر کرده بودند و اکنون که به زمان عرضه نزدیک‌تر شده‌ایم، بر شدت ویدئوهای اجمالی از بازی Control افزوده شده و همین نیز کار را برای دوستداران سخت کرده است. در تریلر جدید منتشر شده اطلاعات بیشتری از موجود The Hiss که نقش کلیدی در بازی خواهد داشت، به نمایش در آمده که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

 

همانطور که در تریلر جدید مشاهده کردیم، Hiss اکنون “قدیمی‌ترین خانه” (مقر فرماندهی اداره فدرال) را به اختیار کامل خود در آورده و در آن ساکن شده است. به همین علت نیز ساختمان دچار پدیده خاصی شده که قوانین فیزیک را برهم زده و پیچیده و مرموز می‌شود، که در ویدئوهای پیشین از بازی نیز دیده بودیم. اکنون بازیکنان باید تلاش کنند تا به هر طریق ممکن، قدرت را دوباره در دست بگیرند.

مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Control کاهش پیدا کرد

چندی پیش میکل کاسورینن کارگردان بازی در توئیتر خود با انتشار عکسی اعلام کرد که پروسه ساخت و توسعه به طور کامل به پایان رسیده است. بازی Control اثری فراتر از تنها یک شوتر سوم شخص خواهد بود که گشت و گذار در مناطق آن و حل پازل‌های محیطی، نشانه‌هایی از ژانر مترویدوانیا را به ارث برده است. استودیو رمدی باور دارد که به پایان رساندن بازی چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ ساعت به طول خواهد کشید که بستگی به انجام دادن یا ندادن ماموریت‌های فرعی دارد. بخشی که تاکنون پیش از این در آثار رمدی جایی نداشته‌ بودند.

تا ۲۷ آگوست باید صبر کرد تا بتوانیم ساخته جدید این استودیو خوش‌ذوق و دوست‌داشتنی را بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی تجربه کنیم.

نوشته تریلر جدید بازی Control اطلاعات بیشتری در رابطه با The Hiss می‌دهد اولین بار در گیم شات پدیدار شد.