تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Dragon Age 4 استودیوی BioWare را ترک کرد

بازی Dragon Age 4

تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Dragon Age 4 یعنی «فرناندو ملو» (Fernando Melo) پس از بیش از یک دهه فعالیت سرانجام استودیوی بایوور را ترک کرده است.

گزارش: بازی Dragon Age 4 همچنان بر روی تجربه‌ی تک‌نفره متمرکز خواهد بود

فرناندو ملو بعد از ۱۲ سال کار در استودیوی بایوور به‌تازگی این استودیو را ترک کرده است. این درحالی است که همکار وی یعنی «بن ایروینگ» (Ben Irving) که تهیه‌کننده‌ی ارشد Anthem بود، دو روز قبل از او از این استودیو جدا شد.

به گفته‌ی ملو در حساب رسمی توئیتر خود، تصمیم جدایی از استودیوی بایوور کاملاً تصمیم شخصی خود او بوده است تا قدم‌های جدیدی را در مسیر حرفه‌ای خود بردارد. با این حال، وی جزئیات بیشتری را از علت این جدایی به اشتراک نگذاشته است به‌جز اینکه به دنبال زمانی برای جدایی از کار و پرداختن به ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای است که در سر می‌پروراند.

ملو ضمن تشکر و قدردانی از بایوور طی توئیت خود و همچنین ایمیلی که برای جدایی به این استودیو فرستاده، در این ایمیل Dragon Age 4 را «بهترین تجربه‌ی Dragon Age» خوانده و از اشتیاق خود برای تجربه‌ی این عنوان، اما این بار به‌عنوان یک بازیکن و طرفدار گفته است.

گزارش: بازی Dragon Age 4 بر اساس کدبیس Anthem ساخته می‌شود

Dragon Age 4 که معرفی‌اش به رویداد The Game Awards 2018 برمی‌گردد، در حال حاضر بدون نام، تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مشخصی در دست توسعه قرار دارد.

نوشته تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Dragon Age 4 استودیوی BioWare را ترک کرد اولین بار در گیم شات پدیدار شد.