حذف بازی Death Stranding از لیست عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴

بازی Death Stranding

در جدیدترین لیست عناوین انحصاری کنسول PS4 در وبلاگ پلی‌استیشن، دیگر نامی از بازی Death Stranding در میان آثار سونی دیده نمی‌شود.

اکنون با وجود آنکه به نظر می‌رسد بازی از انحصار خالص سونی در آمده است، اما بدین معنا نیست که برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان یا نینتندو سوئیچ منتشر شود. همچنان در کنسول‌ها بازی Death Stranding در اختیار پلی‌استیشن خواهد بود اما این اقدام تازه شایعات پیشین که احتمال عرضه بازی برای رایانه‌های شخصی پس از تاریخ ابتدایی انتشار در ماه نوامبر داده بودند را تقویت بخشیده است.

هنوز مشخص نیست چه شده است که سونی تصمیم گرفته تا نام بازی Death Stranding اثر مورد انتظار هیدئو کوجیما را از لیست عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ (چه عرضه شده و چه در انتظار انتشار) در وبلاگ پلی‌استیشن حذف کند. شاید اشتباهی در کار بوده است اما هرچقدر هم عجیب و غیرعمدی بوده باشد، هنوز این اشتباه احتمالی را تا این زمان تصحیح نکرده‌اند. به علاوه سونی نیز تا بدین لحظه از جواب دادن در این زمینه طفره رفته است.

تریلر جدید بازی Death Stranding بر روی شخصیت هارت‌من تمرکز دارد

اگر به خاطر داشته باشید در ماه مِی، گزارشی از جانب یکی از خبرنگارن فعال و معروف در زمینه پلی‌استیشن منتشر شده بوده که ادعا می‌کرد بازی Death Stranding به مدت زمانی در انحصار PS4 خواهد بود و در نهایت برای پی‌سی نیز عرضه خواهد شد. در ماه آپریل نیز زمانی که در مورد ساخت و عرضه نسخه رایانه‌های شخصی از کوجیما سوال پرسیده شد، جواب قطعی و مشخصی نداد و بر شایعات دامن زد. گمانه‌زنی‌هایی که به نظر می‌رسد همگی آن تا حدودی درست بوده‌اند و پس از عرضه رسمی بازی برای پلی‌استیشن ۴ در نوامبر، برای انتشار نسخه پی‌سی لحظه‌شماری کنیم. با این حال تا زمان بیانیه رسمی از جانب سونی یا کوجیما صبر کرد.

نوشته حذف بازی Death Stranding از لیست عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ اولین بار در گیم شات پدیدار شد.