دوست داریم بازی Halo infinite چگونه باشد؟

بازی Halo Infinite

بازی Halo همیشه جز یکی از مجموعه‌های مهم برای طرفداران و گیمرهایی بوده است که از کنسول ایکس‌باکس استفاده می‌کرده‎اند، اما بازیکنان دوست دارند بازی Halo Infinite چه ویزگی‌هایی داشته باشد.

عنوان اول‌شخصی که در سال ۲۰۰۱ وارد بازار شد و علاوه بر این‌که تبدیل به یک برگ برنده برای اولین کنسول ایکس‌باکس شد، دید گیمرها را نیز نسبت به این سبک تغییر داد. از آن روز تا به الان این سری همیشه یک پای ثابت برای طرفداران عناوین شوتر و افرادی بوده است که به رقابت‌های آنلاین علاقه داشته‌اند. حال که قرار است یک عنوان جدید در این سری عرضه شود و به گفته سازندگان قرار است تغییرات زیادی را در سری بازی Halo به وجود بیاورد؛ ما هم نمی‌توانیم ساکت بشینیم و به جزئیاتی که قرار است در بازی Halo Infinite وجود داشته باشد فکر نکنیم، زیرا همه به خوبی می‌دانیم که Halo Infinite یکی از آخرین شانس‌های مایکروسافت است تا بار دیگر خود را به طرفداران قدیمی‌اش که حالا به سمت سونی رفته‌اند ثابت کند.


۱۰_ حذف نشود: بخش آنلاین هیجان‌انگیز


بازی Halo Infinite

درست است که یکسری از طرفداران با تغییراتی که شرکت ۳۴۳ در کمپین بازی Halo به وجود آورده است موافق نیستند، اما هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این مسئله شود که مولتی‌پلیر این بازی از زمانی که در دست این شرکت بوده است همیشه بدون مشکل بوده است. با توجه به حجم عظیم پلیرهای فعال شما هیچ‌وقت نیاز ندارید تا برای وارد شدن به یک مسابقه جدید صبر کنید، از طرفی نیز حجم زیاد اسلحه‌ها، نقشه‌ها و انواع مختلف مسابقه‌ها باعث شده است که هیچ کم و کسری وجود نداشته باشد. و علاوه بر تمام این موارد استدیو سازنده همیشه آپدیت‌های مختلفی برای این بخش از بازی عرضه کرده است تا محتوای آن همیشه به روز و تازه باقی‌بماند.

این بار نیز دوست داریم تا در بازی Halo Infinite نیز شاهد یک مولتی‌پلیر پرهیجان باشیم. به خصوص اگر باز هم شاهد مادهای جالبی همچون Oddball باشیم که فضای کاملا متفاوتی نسبتبه اتمسفر جدی دیگر بخش‌های بازی دارد و تنوع خوبی نیز ایجاد می‌کند. پس مطمئنا یکی از مواردی که حتما باید در این عنوان حضور داشته باشد و مطمئنا نیز حضور خوبی خواهد داشت یک مولتی‌پلیر قوی برای Halo Infinite است.


۹_ تغییر کند: تنوع ماموریت‌ها


بازی Halo Infinite

ماموریت‌های سری بازی Halo همیشه درباره شلیک کردن به هر موجود زنده و ایجاد انفجارهای بزرگ بوده است. درست است که گیمرها نیز همیشه از چنین کارهایی استقبال کرده‌اند و هیچ‌وقت احساس نکرده‌اند که بازی روی دور تکرار افتاده است، اما گاهی اوقات نیز ما چیز بیشتری می‌خواهیم. هرازگاهی نیز در گیمپلی بازی شاهد بخش‌های رانندگی هستیم، اما چیزی که دوست داریم ببینیم مخفی‌کاری بیشتر مانند چیزی است که در Halo 2 نیز وجود داشت و یا به صورت کلی هرگونه اقدامی که باعث شود ما شاهد تنوع بیشتری در مامویت‌های Halo Infinite باشیم. دیگر وقت آن رسیده است تا بخش کمپین این بازی نیز مانند مولتی‌پلیر آن دچار تغییراتی کلی شود.


۸_ حذف نشود: بخش Forge Mode


بازی Halo Infinite

قبل از این‌که دنیا با دیدن بخش ساخت مراحل Super Mario Maker متعجب و انگشت به دهان شود، سری بازی Halo دارای بخش Forge بود. در این بخش شما می‌توانستید به هر شکلی که می‌خواهید نقشه‌های بازی را دستکاری کنید و تا جایی که خلاقیت شما اجازه می‌دهد پیش بروید. بخش Forge به اندازه‌ای محبوب شد که شرکت بانجی مپ‌هایی به وسیله این قابلیت درست کرد تا طرفداران سومین نسخه از این بازی را سوپرایز کند. مدت‌ها است که Forge Mode به یکی از بخش‌های اصلی این سری تبدیل شده است و از طرفی ما نیز چیز زیادی از استدیو ۳۴۳ نمی‌خواهیم، فقط بگذارید تا این بخش در بازی Halo Infinite نیز وجود داشته باشد.


۷_ تغییر کند: تنوع  بیشتر ماشین‌ها


بازی Halo Infinite

در واقع ما نمی‌خواهیم بگوییم که تعداد ماشین‌های حال حاضر این سری بازی کم و محدود است، بلکه واقعیت این است که از زمانی که ماشین جدیدی به این سری اضافه شده است زمان زیادی می‌گذرد. در حالی که این عنوان یک مجموعه جنگی علمی‌تخیلی است کنترل تعداد کمی از وسایل نقلیه را در اختیار شما می‌گذارد و از طرفی تعدادی از آن‌ها نیز فقط در ظاهر با یک‌دیگر تفاوت دارند. البته استدیو ۳۴۳ به این موضوع واقف بوده است و در طی زمان تعداد بیشتری وسیله نقلیه به این بازی اضافه کرده است، با این حال اگر قرار است که بازی Halo Infinite بزرگ‌ترین در این مجموعه باشد پس منطقی است که بیشترین تنوع را در این زمینه شاهد باشیم.


۶_ حذف نشود: سنگینی اسلحه‌ها


بازی Halo Infinite

یکی از مواردی که همیشه باعث شده است تا سری بازی Halo حس متفاوتی نسبت به دیگر عناوین شوتر داشته باشد سلاح‌های خاص آن است. جالب است که با توجه به تمامی این تفنگ‌های خیالی که توسط سازندگان به وجود آمده‌اند هر کدام از آن‌ها وزن و سنگینی مخصوص به خود را دارد و با هر بار شلیک کردن به معنی واقعی لگد اسلحه را حس می‌کنید. این مسئله دقیقا از همان سال ۲۰۰۱ در این سری بازی رعایت شده است و همیشه به بهترین شکل شاهد آن بوده‌ایم. این بار نیز اطمینان داریم که استدیو سازنده بازی کاری می‌کند که فقط شلیک کردن در بازی Halo Infinite یک کار جالب و مفرح باشد.


۵_ تغییر کند: نحوه کنترل ماشین Warthog


بازی Halo Infinite

شاید حرف من بی‌ربط به نظر برسد ولی راندن یک ماشین به وسیله دو آنالوگ کار اشتباهی است. درست است که سازندگان سعی داشته‌اند با این کار حس سواری کردن با این ماشین را بیشتر از قبل تشدید کنند و کاری کنند که شما فکر کنید واقعا دارید یک وسیله نظامی سنگین را می‌رانید اما باور کنید که نتیجه کار اصلا جالب نشده است. درست است که تا به این جای کار این‌گونه راندن این وسیله جواب داده است اما دیگر وقت آن رسیده است که وضعیت تغییر کند و ما شاهد یک هندلینگ خوب برای Warthog در بازی Halo Infinite باشیم.


۴_ حذف نشود: مراحل گسترده


بازی Halo Infinite

یکی از چیزهایی که واقعا سری بازی Halo را جذاب می‌کند ساختار غیرخطی مراحل بزرگ آن است. درست است که کمپین بازی به گونه‌ای طراحی نشده است که با گشت و گذار در این مناطق جنگی چیزی عاید شما شود، اما همین گشت و گذار بدون هدف در مراحل بازی نیز جالب از آب درآمده است. تقریبا در این سری بازی کمتر شاهد مراحلی با فضای بسته بوده‌ایم و همیشه شاهد محیط‌هایی وسیع بوده‌ایم. حال که قرار است جدیدترین ساخته استدیو ۳۴۳ بزرگ‌ترین بازی در این عنوان باشد پس امیدواریم که بیشتر از گذشته شاهد مراحلی باشیم که با طراحی خوب‌شان به ما حسی حماسی منقل می‌کنند.


۳_ تغییر کند: کمپین به مانند Halo 5 نباشد


بازی Halo Infinite

بگذارید واقع‌بین باشیم؛ درست است که پنجمین نسخه از این سری کمپین داستانی خیلی بدی هم نداشت، اما نمی‌توانید این موضوع را هم انکار کنید که اصلا نتوانست طرفداران را راضی نگه دارد. مطمئنا یکی از الویت‌های استدیو سازنده باید این مسئله باشد زیرا اکثریت طرفدارن از نبود شخصیت‌پردازی خوب و نبود ارتباط خوب میان نسخه چهارم و پنجم شاکی بودند. البته ۳۴۳ نیز اعتراف کرده است که نبود مسترچیف در بازی اشتباه بزرگی بود و قرار است همه چیز در Halo Infinite جبران شود.


۲_ حذف نشود: کورتانا


بازی Halo Infinite

قبول داریم که هنگامی که فکر می‌کردیم او مرده است شاهد یکی از سکانس‌های بسیار احساسی در این سری بودیم، با این حال حضور کورتانا به اندازه مسترچیف برای Halo ضروری است. ارتباط میان او و شخصیت اصلی یکی از مواردی است که به معنی واقعی هم داستان را جلو می‌برد و هم کاری می‌کند که گیمرها بیشتر با داستان ارتباط برقرار کنند. صحنه مرگ او در نسخه چهارم این بازی به معنی واقعی اشک طرفداران را درآورد اما هنگامی که دیدیم او دوباره در شماره پنجم این سری بازگشته است بار احساسی این مسئله کم شد. اما حالا که او برگشته است بهتر است که مدت زیادی شاهد حضور دوباره او باشیم.


۱_ تغییر کند: نژاد Prometheans


بازی Halo Infinite

درست است که ایجاد تغییرات بنیادی در داستان سری بازی که هجده سال از زمان عرضه آن می‌گذرد کار سختی است، اما همیشه مشکلی درباره این نژاد بیگانه وجود داشته است که باعث شده طرفداران از آن‌ها استقبال نکنند. حتی با این‌که در Halo 4 داستان بیشتر درباره این نژاد بود اما باز هم شاهد یک پیش‌زمینه خوب برای Prometheansها نبودیم. شاید دیگر وقت آن رسیده است تا به صورت کامل شاهد حذف شدن آن‌ها از داستان این سری باشیم و یا اگر قرار است شاهد حضور آن‌ها باشیم این بار یک پیش‌زمینه داستانی خوب برای آن‌ها نوشته شود.

نوشته دوست داریم بازی Halo infinite چگونه باشد؟ اولین بار در گیم شات پدیدار شد.