سازنده بازی WWE 2K20 تغییر کرد و دیگر استودیو Yuke’s نخواهد بود

بازی WWE 2K20

روز گذشته روز مهمی برای بازی WWE 2K20 بود که در پی انتشار بیانیه‌ای مشخص شد استودیو کهنه کار Yuke’s دیگر کار ساخت آن را بر عهده نخواهد داشت.

دیروز گردهمایی بزرگی برای بازی WWE 2K20 توسط شرکت ۲K ترتیب داده شده بود که در آن اعلام شد شخصیت‌های زن نیز در بخش‌های “حرفه شغلی” و “انقلاب بانوان” قابل انتخاب کردن خواهند بود، بکی لینچ برای اولین بار به همراه رومن رینز در کاور اصلی بازی حضور خواهد داشت و به طور کل تمرکز زیادی بر حضور خانم‌ها در این نسخه شده است. اکنون خبر دیگری از جانب شرکت منتشر شده که اقدام مهم‌تری از هر جهت بوده و آن هم تغییر استودیو سازنده است.

در گفتگوی اخیر با VGC، ناشر ۲K تایید کرد که بازی دیگر توسط شریک طولانی مدت آن‌ها، Yuke’s ساخته نخواهد شد و در عوض کار تهیه و تولید آن به دست استودیو Visual Concepts خواهد بود، تیمی که مسئول ساخت آثار هر ساله سری NBA 2K هستند. اگرچه تغییر استودیو سازنده شاید از دیدگاه برخی افراد اقدام چندان بزرگی نباشد اما باید اشاره کرد که استودیو Yuke’s از زمان ساخت بازی اصلی Smackdown برای کنسول پلی‌استیشن در سال ۱۹۹۰ تاکنون و به مدت ۲۰ سال مشغول ساخت آثار مرتبط با WWE بوده‌اند.

اولین تصاویر بازی WWE 2K20 منتشر شد؛ اطلاعات بیشتر به‌زودی

استودیو Yuke’s را می‌توان تنها سازنده آثار متعلق به WWE در یک دهه گذشته نیز خطاب کرد که هیچ استودیو رقیبی در این مدت قدرت رویارویی با آن‌ها را نداشت. البته پس از انتشار خبر قطع همکاری، آن‌ها نیز بیکار نمانده و در بیانیه جدیدی اعلام کردند که بر عنوان کشتی کج دیگری کار خواهند کرد. بازی جدیدی که البته برند WWE را یدک نخواهد کشید و باید دید این استودیو قدیمی چه محصول متفاوت یا جدیدی را برای طرفداران پر و پا قرص خود آماده خواهند کرد.

 

بازی WWE 2K20 در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته سازنده بازی WWE 2K20 تغییر کرد و دیگر استودیو Yuke’s نخواهد بود اولین بار در گیم شات پدیدار شد.