سری Comanche توسط شرکت THQ Nordic بازسازی خواهد شد [گیمزکام ۲۰۱۹]

سری Comanche

شرکت THQ Nordic قصد دارد سری Comanche یکی دیگر از بازی‌های قدیمی را دوباره احیا کند که سال آینده دسترسی اولیه در استیم منتشر خواهد شد.پس از بازسازی و دوباره احیا کردن سری بازی‌های مختلف توسط THQ Nordic اکنون به خوبی با روند کاری آن‌ها آشنا شدیم که علاقه خاصی به خرید استودیوها و IP های مخصوص دارند. همانطور که چند روز پیش نیز مطلع شدیم استودیو Gunfire سازنده قسمت سوم موفق بازی Darksiders به لیست متعلقات THQ اضافه شد.

امشب در جریان برنامه زنده افتتاحیه همایش گیمزکام ۲۰۱۹ آن‌ها یکی دیگر از پروژه‌های بازسازی خود را معرفی کردند. سری Comanche، بازی مالتی‌پلیر متمرکز بر هلی کوپترها که تریلر رونمایی آن قسمت‌های داخلی یکی از بالگردها را نشان می‌دهد و می‌توانید ان را در یوتیوب مشاهده کنید.

سری Comanche شاید تنها برای آن دسته از طرفداران سرسخت بازی‌های شبیه سازی پرواز شناخته شده باشد چرا که آخرین نسخه از آن ۱۸ سال پیش در سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود. بازی جدید توسط استودیو Nukklear Digital Minds ساخته خواهد شد که برای ساخت سری Neocron و بازی Black Prophecy شناخته می‌شوند و نه تنها بازیکن را در کابین هلی کوپترهای پیشرفته حال حاضر قرار خواهند داد بلکه می‌توان کنترل پهبادها را نیز در اختیار گرفت.

در ادامه تریلر یک دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی جدید نیز حین اجرای زنده افتتاحیه گیمزکام به نمایش در آمد که آن را در انتهای متن خبر مشاهده کنید. در انتها باید اشاره کرد که طبق گفته THQ Nordic فاز آلفا و بتای بازی جدید از سری Comanche در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد و دسترسی اولیه آن برای پلتفرم استیم در ابتدای سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. مشاهده تریلر گیم‌پلی در یوتیوب.

نوشته سری Comanche توسط شرکت THQ Nordic بازسازی خواهد شد [گیمزکام ۲۰۱۹] اولین بار در گیم شات پدیدار شد.