سونی، مایکروسافت و گوگل در شب افتتاحیه همایش گیمزکام اجرا خواهند داشت

همایش گیمزکام

روزبه روز به شروع همایش گیمزکام در شهر کلن آلمان نزدیک می‌شویم که برنامه شب افتتاحیه به صورت زنده در ۱۹ آگوست استریم خواهد شد.

در این برنامه زنده که توسط جف کیلی، مجری معروف مراسم سالانه جوایز بازی اجرا خواهد شد، بیش از ۱۵ سازنده و عرضه‌کننده بازی‌های ویدئویی حضور خواهند داشت تا به گفته او “اطلاعیه‌ها و بازی‌های کاملاً جدید” خود را معرفی کرده و در قالب ویدئو یا عکس از آن‌ها رونمایی کنند.

البته نباید انتظار داشت تمامی آن‌ها در مدت زمان اندک به طور کامل آثار خود را معرفی کنند اما می‌توان امیدوار بود که برخی از آن‌ها ویدئوها یا اطلاعات جدیدی از بازی‌هایی که پیش از این معرفی کرده بودند را به نمایش بگذارند. به طور مثال چندی پیش تایید شده بود که از طرف شرکت سونی، هیدئو کوجیما در همایش گیمزکام حضور خواهد یافت تا “نگاهی اختصاصی و جدید” از ساخته مورد انتظار خود، بازی Death Stranding را به نمایش بگذارد.

دمو زنده‌ای از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در گیمزکام آلمان اجرا خواهد شد

بغیر از سونی، ناشران بزرگ و مهم دیگری نیز در این همایش محبوب که سال گذشته ۳۷۰ هزار نفر مشتاق بازی‌های ویدئویی از آن دیدن کردند، حضور خواهند یافت. شرکت ۲K Games (به احتمال قوی با نمایش جدیدی از بازی Borderlands 3)، استودیو Private Division (احتمالاً با نمایش‌ها و اطلاعات جدیدی از بازی‌های The Outer Worlds یا Ancestors: The Humankind Odyssey)، مایکروسافت (بدون شک به همراه بازی Gears 5)، گوگل با اطلاعات جدیدی از پلتفرم استریم استادیا و بازی‌هایی که در زمان عرضه رسمی همراه با آن منتشر خواهند شد و همچنین شرکت‌های اسکوئر انیکس، یوبی‌سافت، کپکام و بسیاری از استودیوهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

به محض شروع مراسم و معرفی بازی‌ها در همایش گیمزکام آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. پس تا آن زمان باید صبر کرد.

نوشته سونی، مایکروسافت و گوگل در شب افتتاحیه همایش گیمزکام اجرا خواهند داشت اولین بار در گیم شات پدیدار شد.