همه مودهای مولتی پلیر بازی Call of Duty Modern Warfare معرفی نشده‎اند

بازی Call of Duty Modern Warfare

کمی پیش بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Modern Warfare توسط Infinity Ward معرفی شد، حال به گفته این کمپانی تمام مودهای مولتی پلیر این بازی معرفی نشده‎اند. 

از زمان معرفی شدن بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Modern Warfare کمپانی‎های Activision و Infinity Ward مدت زمان زیادی را به صحبت کردن درباره این بازی و محتوای آنلاین آن اختصاص داده‎اند از نقشه‎هایش گرفته تا Killstreak (کیل‎استریک تعداد کیل‎هایی است که یک بازیکن بدون کشته شدن می‎گیرد و باعث می‎شود بازی به شما القاب و عناوین جالب و متفاوتی بدهد) و تغییرات جالبی که سازندگان در دنباله سری Call of Duty ایجاد کرده‎اند. با این حال به نظر می‎رسد هنوز اطلاعات منتشر نشده زیادی از این بازی وجود دارد.

«جول امسلی» (Joel Emslie) کارگردان هنری کمپانی Infinity Ward در مصاحبه‎ای با Game Informer اعلام کرد که مودهای زیادی از بخش مولتی پلیر این بازی وجود دارند که هنوز معرفی نشده‎اند. ما با مودهای Gunfight و  Ground War آشنا شده‎ایم ولی سازندگان ترجیح دادند در جواب به سوال آیا این بازی مود بتل رویال هم خواهد داشت یا خیر؟ سکوت کنند. پس فهمیدن این که این بازی چه مودهای دیگری دارد برای ما بسیار جالب خواهد بود.

بازی Call of Duty Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای ایکس باکس وان، پلی‎استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. به علاوه نسخه بتای آنلاینی از این بازی یک ماه زودتر یعنی در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و بازیکنان می‎توانند قبل از انتشار بازی اصلی بخش‎های آنلاین بازی را تجربه کنند. با این حال اگر شما بیشتر از بخش مولتی پلیر طرفدار بخش کمپین هستید اصلا نگران نباشید بنا بر گفته‎های توسعه‎دهندگان بخش تک نفره این بازی هم به زودی معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره نسخه جدید سری Call of Duty  چیست؟ آیا بخش آنلاین این بازی توانایی رقابت با بخش آنلاین بازی Battlefield را دارد؟

نوشته همه مودهای مولتی پلیر بازی Call of Duty Modern Warfare معرفی نشده‎اند اولین بار در گیم شات پدیدار شد.