استودیو دیگری در ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare نقش دارد

بازی Call of Duty: Modern Warfare

به تازگی در خبری رسمی اعلام شده است که تیم دیگری نیز استودیو Infinity Ward را در امر ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare یاری خواهند کرد.

شرکت اکتیویژن در بیانیه رسمی خود امروز اعلام کرد که استودیو High Moon یکی دیگر از تیم‌هایی خواهد بود که اینفینیتی وارد را در ساخت بازی کمک خواهد کرد. پیش از این نیز مشخص شده بود استودیوهایی همچون Beenox برای پورت نسخه رایانه‌های شخصی (که در زمینه میدان دید بازیکن در بازی FOV و پشتیبانی مانیتورهای طویل مهارت دارند) و استودیو Raven نیز با اینفینیتی وارد همکاری خواهند کرد.

عنوان پیشینی که استودیو High Moon در ساخت آن دخیل بوده، یکی دیگر از بازی‌های سری کال آو دیوتی Modern Warfare Remastered بود که استودیو Raven نیز بار دیگر همکاری کرده بود. از آن زمان تاکنون آن‌ها در ساخت بسته‌های الحاقی بازی Destiny 2 همچون Warmind و Forsaken با بانجی همکاری کرده بودند. برخی از طرفداران بازی‌های ویدئویی نیز ممکن است این استودیو را برای خلق عناوین سری Transformers دیده باشند که بازی‌های Transformers: War for Cybertron و Fall of Cybertron را ساخته بودند.

جرج آر.آر.مارتین با آزادی کامل به پروسه ساخت بازی Elden Ring کمک کرده است

به تازگی اولین تریلر از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز منتشر شده است که می‌توانید از این لینک در یوتیوب مشاهده کنید. استودیو Infinity Ward نیز در رابطه مدهای بخش آنلاین همچون Domination که ۲۰ نفر را در برابر ۲۰ بازیکن دیگر قرار خواهد داد صحبت کرده است و از پتانسیل حضور بیش از ۱۰۰ بازیکن در نقشه‌های بزرگ‌تر نیز گفته است. ماه آینده فاز بتا بازی آغاز خواهد شد و کسانی که پیش‌خرید کرده باشند دسترسی اولیه در این زمینه خواهند داشت.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته استودیو دیگری در ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare نقش دارد اولین بار در گیم شات پدیدار شد.