بازی PES 2020 لایسنس رسمی لیگ سری آ را به دست آورد

بازی PES 2020

کونامی پس از لایسنس اختصاصی یوونتوس برای بازی PES 2020 ، حال لایسنس کل سری آ را به دست آورده است تا تجربه‌ای هرچه معتبرتر را به بازیکنان ارائه دهد.

کونامی اعلام کرده است که سری آ در بازی PES 2020 کاملاً لایسنس شده خواهد بود و این یعنی شاهد لوگوها، نشان‌ها و جام‌های رسمی از لیگ برتر ایتالیا خواهیم بود.

کونامی پیش‌تر دو تیم اینتر میلان و آ.ث. میلان را لایسنس کرده بود و حقوق انحصاری قهرمان سری آ یعنی یوونتوس را نیز به دست آورده بود که به همین دلیل، الکترونیک‌آرتس مجبور شد نام یوونتوس در بازی FIFA 20 را به Piemonte Calcio تغییر دهد. این موضوع مدتی باعث بحث‌ها و شوخی‌های مختلف در فضای مجازی بین بازیکنان شد.

به نظر می‌رسد که کونامی امسال بر روی سری آ و یوونتوس حساب ویژه‌ای باز کرده است از آنجا که هافبک خوشنام یوونتوس «میرالم پیانیچ» (Miralem Pjanić) نیز در کنار لیونل مسی بر روی کاور PES 2020 نقش خواهد بست.

البته الکترونیک‌آرتس هنوز در زمینه‌ی لایسنس‌های تیم‌های فوتبال حکمرانی می‌کند و بازی FIFA 20 ضمن سری آ، لایسنس بسیاری از لیگ‌های دیگر را هم دارا خواهد بود تا کونامی همچنان برای رقابت با آن نیازمند تلاش بیشتری باشد.

PES 2020 یا به‌طور کامل‌تر eFootball PES2020، در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

نظر شما راجع به بازی PES 2020 چیست؟

نوشته بازی PES 2020 لایسنس رسمی لیگ سری آ را به دست آورد اولین بار در گیم شات پدیدار شد.