اینفینیتی وارد: بازی Call of Duty Modern Warfare اثری سیاسی نخواهد بود

بازی Call of Duty Modern Warfare

استودیو اینفینیتی وارد سازنده بازی Call of Duty Modern Warfare در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که بازی بر خلاف عقیده عده‌ای، اثری سیاسی نخواهد بود.

جیکوب مینکاف کارگردان گیم‌پلی کمپین داستانی در گفتگوی تازه‌ای که همراه با تیلور کوروساکی کارگردان روایت داستانی در استودیو اینفینیتی وارد با Game Informer در جواب این سوال که آیا بازی درگیر سیاست خواهد شد یا خیر، گفت:

این سوال که “آیا بازی سیاسی خواهد بود؟” معنی درستی نخواهد داشت. چرا که اول باید دید “سیاست” از نظر شما چطور معنا می‌شود.

تیلور کوروساکی نیز اضافه کرد:

اینجور سوالات از ۵۰ ساله گذشته تاکنون مرتب پرسیده می‌شوند و تمامی ندارند. ما راجع به مباحثی همچون سیاست مستعمراتی، اشغال‌گرایی، استقلال و آزادی صحبت می‌کنیم. شاید این کلمات را به طور مشخص بیان نمی‌کنیم و به زبان نمی‌آوریم، ولی به طور غیرمستقیم با آن‌ها سر و کار داریم. شما می‌توانید بازی را در زمان انقلاب امریکا بسازید و دقیقاً در مورد همان مباحث نیز صحبت کنید.

کوروساکی در ادامه گفت که آن‌ها علاقه داشتند مفاهیم کلی پشت زمینه افرادی را کند و کاو کنند که نه کاملاً پاک هستند و نه کاملاً شرور. به علاوه موقعیتی را فراهم کنند تا واکنش مردم برای کسب پیروزی و عواقب آن را زیرنظر بگیرند که به چه کارهایی دست خواهند زد.

آیا موضوعاتی را هدف قرار می‌دهیم که تشابهی با سیاست‌های مکانی و موقعیتی داشته باشد؟ شک نکنید که موضوع اصلی بازی همین خواهد بود. اما آیا داستانی را روایت می‌کنیم که با دولت یا کشور خاصی سر و کار داشته باشد؟ نه. پس آیا دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در بازی ما حضور دارد؟ نخیر.

بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare اوایل ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

بازی Call of Duty Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر (سوم آبان ماه) پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته اینفینیتی وارد: بازی Call of Duty Modern Warfare اثری سیاسی نخواهد بود اولین بار در گیم شات پدیدار شد.