سری Resident Evil پرفروش‌ترین سری بازی ترسناک تاریخ است

سری Resident Evil

گروه NPD لیستی از پرفروش‌ترین عناوین ترسناک در ایالات متحده‌ی آمریکا را به اشتراک گذاشته است که بیش از نصف لیست به سری Resident Evil تعلق دارد.

شاید به این موضوع فکر نکنید اما گیم و سینما در زمینه‌ی آثار ژانر ترسناک کاملاً شبیه به هم هستند. بازی‌ها و فیلم‌های ترسناک متعددی هر سال به انتشار می‌رسند اما اکثر آن‌ها پول‌سازان بزرگی نیستند و با بودجه‌ی محدود یا به‌طور مستقل ساخته شده‌اند. اما در این بین، برخی وجود دارند که همیشه در صدر حکمرانی می‌کنند. به‌تازگی گروه NPD لیست ۱۰ بازی ترسناک پرفروش تاریخ را منتشر کرده است که سری Resident Evil همان‌طور که انتظار می‌رود، در آن می‌درخشد.

«مت پیسکاتلا» (Mat Piscatella)، تحلیل‌گر NPD در حساب شخصی توئیتر خود این لیست را به اشتراک گذاشته است و مشاهده می‌کنیم که از ۱۰ جایگاه، سری Resident Evil موفق شده است که ۷ جایگاه را از آن خود کند و Resident Evil 5 نیز در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. بازسازی Resident Evil 2 هم به سرعت در حال پیشرفت است و درحالی که زمان زیادی از عرضه‌اش نمی‌گذرد، هم‌اکنون جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است و اگر عملکرد آن مستمر باشد می‌تواند به راحتی به جمع پنج‌تای اول یا حتی فراتر راه پیدا کند. در واقع، تمامی نسخه‌های اصلی سری Resident Evil به‌جز Resident Evil 3 در این لیست جای دارند.

سه عنوان دیگر، Dying Light ،The Evil Within و Dead Space 2 هستند که به ترتیب جایگاه‌های نهم، سوم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه لیست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های ترسناک تاریخ را مشاهده می‌کنید:

سری Resident Evil

نوشته سری Resident Evil پرفروش‌ترین سری بازی ترسناک تاریخ است اولین بار در گیم شات پدیدار شد.